lijst in VN

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Sun Feb 11 22:17:31 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op zondag 11-02-2007 om 18:44 uur [tijdzone +0100], schreef w.t.
jouwstra:

> *De burgerbeweging Openheid over Irak zag begin 2004 het levenslicht. Ik was
> verontwaardigd over de leugens rond de oorlog. In die tijd was ik actief op
> een webforum van D66, daar werd toen veel gediscussieerd. Samen met een paar
> gelijkgestemde zielen, onder wie Hein van Meeteren (..) zijn we begonnen*.
> Kijk, zo haal je als lijst ook eens de pers.

Tsjonge, wat een lijstje van 80 man al niet bereiken kan....(Natuurlijk
deze lijst noch 'van' D66, noch een webforum)

Ik betwijfel dus ten zeerste of daadwerkelijk dit lijstje werd bedoeld.
Gesteld dat,.....weet ik dan graag onder welke vermomming deze Allard de
Rooi zich in die periode getooid heeft. Ik onderschreef de
doelstellingen van de groep van harte, maar geheimzinnig doen verfoei
ik.

Allard, maak je bekend!

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink