Reactie ontredderd D66: profileren op extreem rechts

Fri Feb 9 23:01:09 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder vandaag,
>De peilingen zullen de komende periode wel weer verslechteren.
>Net op tijd - want er komen nieuwe verkiezingen aan.

 Zojuist,
>D66           2.0    3       1.9    2 <--

 Oftewel: D66 staat op het laagste peil sinds de TK-verkiezingen terwijl
 er in eerste instantie sprake was van een electorale *groei*. Zowel in de
 oude als nieuwe wijze van plotten keldert de partij resoluut,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/balkenende2+3/D66__WEEKNR.jpg
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/balkenende4/D66__WEEKNR.jpg

 Dit zijn helaas aanzienlijk veelzeggender plaatjes dan,
    http://campagne.d66.nl/homepageelement/groep.jpg
    http://campagne.d66.nl/homepageelement/Groep.jpg
    http://campagne.d66.nl/homepageelement/Groep2.jpg

 Ik vind dit zo vreselijk jammer.

 In de eerste helft van deze week was ik zo tevreden en in de tweede zo
 teleurgesteld. Waarom stelt D66 z'n kiezers opnieuw zo vreselijk teleur ?