US of A: fascism in the making?

Bart Meerdink bart.meerdink at GMAIL.COM
Fri Feb 9 15:35:55 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ernst Debets wrote:

> Mij zien ze voorlopg niet in de USA!!! (Canadezen zijn overigens veel
> aardger, daar kunnen ze zelfs in Nederland nog wat van leren).

Beide sentimenten deel ik, Ernst. Ik vraag me af of ze in de VS geen
last hebben van hun negatieve imago. Een beetje respect, goede wil en
vriendelijkheid kost toch niks? En van een bord voor de kop is nog nooit
iemand beter geworden.

Toch, als ik de algemene toon van online communities oppik, dan zijn in
de VS de generaties die nu nog geen enkele macht of invloed hebben veel
opener en progressiever. Maar ja, dat zijn wel mensen die veel op het
internet zitten.

Bart