Reactie ontredderd D66: profileren op extreem rechts

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Feb 8 17:28:03 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jeetje zeg, de EU en realisme.
We mogen zwaarder vuurwerk halen terwijl we toch een eigen veiligheid hadden
ingebouwd en de schilder mag niet meer op de ladder staan.
De barman mag geen pilsje meer meedrinken straks en we komen eraan niet meer
te roken daar.
Als we maar voor de grondwet stemmen. Oplazeren met die hele EU. Een beetje
realisme is hen vreemd. Nog pas geleden hadden ze te weinig te doen, riep
men, en kijk maar eens wat ze kosten.

Indiem men nu eens zo'n 20 a 25 per maand gaan verhuizen van Brussel naar
Straatsburg, dan kan men mooi de hele maand over doen en heeft men weer iets
te doen toch?

Ger