Felle kritiek D66 op regeerakkoord

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Wed Feb 7 19:38:22 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op woensdag 07-02-2007 om 18:18 uur [tijdzone +0100], schreef Hein van
Meeteren:

> Dan moet je tot het eind ondubbelzinnig zijn, en dan ben ik je man. Maar
> als je maar enige twijfel gaat krijgen, en op weg naar je dood slaat
> vaak de twijfel toe, dan zit je in trouble, met al je mooie beelden over
> vrijheid van keuze.

Zeker Hein.
Want dan gaan jij en Andre er voor zorgen dat ik niet doodga, maar fijn
palliatief gesedeerd word. en met alle fijne christelijke naastenliefde
omgeven..
Want jij kent mijn wil, of niet?

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink