Felle kritiek D66 op regeerakkoord

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Feb 7 10:50:15 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De CU draait dus niets terug, maar plaatst een paar waarborgen rond de eigen keuze heen. Eigenlijk een prima plan. Want die liberale eigen keuze is niet veel anders dan iemand laten stikken. Onder de vlag van individualisme. Dat heeft de CU goed gezien: de praktijk is kil. Ik heb het aan den live met mijn broer meegemaakt, het gestuntel en de lafheid van de artsen. De palliatieve zorg heeft hem meer geholpen dan het "wat kiest u nu, mijnheer de stervende?".