Toekomst D66

Sat Dec 29 14:02:30 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Je stelt dat we teveel aan duurzaamheid en homo's aandacht geven. Beiden
>vd Ham-thema's. Kennelijk zit vd Ham je dwars.Over Pechtold zeg je niet
>vaak iets kritisch.

 Nou, vooruit, hier,
    http://www.borisvanderham.nl/paaseilandborispechtold.jpeg
 staan beiden tijdens de TK-verkiezingen 2006. Downloaden voordat het weg is,
 lijkt mij...

 Deze mensen willen in de Kamer komen en *verbergen daartoe Paaseieren*. Zoiets
 is ongehoord ! Maar er is voor alsnog geen bewijs dat Pechtold *weet* dat hij
 op dit plaatje de Paaseieren van BvdH verbergt...

 Ik maak geen persoonlijk onderscheid. Het gaat mij er ook niet om of ik het
 al dan niet met iemand eens ben (ik vind het niet erg als iemand rechts/links
 is of Christelijk/Joods/Moslim is - zolang ik zelf maar niet hoef). Ik kijk
 louter naar de zaak zelf - als ik merk dat iemand met Sirius zit te yin-yangen
 dan zeg ik dat zonder aanziens des persoons.

 Met name het stiekeme van de Hermetici vind ik in hoge mate gluiperig. Als
 iemand iets gelooft en z'n politieke handelen daardoor laat leiden, dan dient
 men daar in een democratie openlijk voor uit te komen. Maar als het geloof
 voorschrijft dat men juist over het geloof moet zwijgen teneinde burgers te
 kunnen misleiden, dan heeft zo iemand voor mij afgedaan. Niet langer het
 passief kiesrecht voor zo'n lummel, vervolgen voor eventuele misdaden, royeren
 als D66-lid en indien knetter enkeltje richting gekkenhuis.

 --> Het enige dat echt is aan Geel is dat men elkaar herkent aan de codes,
     aan de dubbele bodems, die men gebruikt. Welke D66'ers hadden de code
     'Nieuwe Sol' (nieuwe Zon, Sirius dus) in 'Nieuwe Solidariteit' door en
     hielden daarover angstvallig hun mond ? Wie besefte waar 'Klaar voor de
     Klim' over gaat maar deed er het zwijgen toe ? Ze zijn op voorhand onge-
     schikt om D66 ooit ergens in te vertegenwoordigen. Laat ze maar altijd
     zwijgen - er komt louter zwavelgeur uit hun mond.

 Ik doorzie inmiddels hun codes en zodra ik een dubbele bodem zie dan zeg ik
 dat gewoon. Voorbeeldje van voortgaand inzicht: op de site van de JD staat
 inmiddels een 'Gele Zuil' naast de Zonsverduistering,
    http://www.jongedemocraten.nl/templates/jd/images/jd-header.png
 Dus de partij die ooit voortkwam uit de ontzuiling, wil thans *zelf* Zuil
 worden. Anderen verbergen hun Gele geaardheid weer in een Draak,
    http://www.d66shertogenbosch.nl/page/images/Draak.jpg
 Vrijmetselaars weten dus waar ze moeten zijn...

 Ongetwijfeld zitten er op dit moment mensen in D66 te yin-yangen met een mooi
 Duurzaamheids-rapport. Komen ze met een 'Vijf-punten plan' (wat er in die 5
 punten staat zal ze een zorg wezen zolang het er maar 5 zijn) en broeden deze
 piramidologen op een titeltje als 'Serious business' teneinde de burgerij voor
 miljarden af te persen. Wat er met D66 gebeurt, interesseert ze geen ene zier.

 Het is heel erg allemaal.

 Marc Fluks, Amsterdam

 PS: zojuist doe ik boodschappen, zie ik achter de ruit van de openbare bieb een
     poster van een door de Gemeente Amsterdam gefinancierd multicult dansfeest
     op 22 december dat in het kader van *Sirius* staat...
     Hein, het houdt echt niet op als ik ophoud bij het door politici bedreven
     satanisme m'n vraagtekens te plaatsen. Het is beter als iemand die Gele
     ellende tijdig doorprikt - als er weer gaskamers komen, is het te laat.
     Ik kan het hoogstens wat kalmer aan doen...