Ontgeling d66: Groen logo contributie-brief en 'vergroende' zoekmachine D66-site

Sun Dec 16 23:01:38 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>(...) dat het D66-logo op de contributiebrief *Groen* zij (geen
>ontsiering met Geel randje).

 Steven Rieder <Steven at RIEDER.NL>,
>Lijkt me een gevolg van oud briefpapier.

 ...de wens is de vader van de gedachte...?

 Ik, eerder,
>Ook de zoekmachine op de D66-website is ietwat groener

 Steven,
>Dat zie ik niet, waar vergelijk je mee?

 Misverstandje. 'Groener' is een metafoor voor 'vrijzinnig-democratischer'
 - het refereert niet naar een kleur (net zo min als 'Geel' dat doet, trou-
 wens). Er is nu enige openheid over alternatieve zoekwijzen zonder een
 dubbele bodem in de zoekmachine. Maar perfect is het inderdaad nog niet.

 Nu je toch reageert: ik zie dat ook het JD-logo veranderd is... De Zons-
 verduistering staat er nog steeds, dat wel, maar nu staat er ook een Gele
 paal die ik vooralsnog minder kan plaatsen...  [plaag, plaag]