D66-Euroquiz: Mijn score

Sat Dec 15 10:04:16 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Over imbeciele enquetes gesproken.

 Ik vind de kwalificaties ook raar (sommige vragen ook). Het is alsof deze
 quizmasters hun kandidaten uitlachen omdat die zo stom zijn om de test te
 doen en zoveel mogelijk ironische/cynische antwoorden bedenken teneinde
 hen af te zeiken.

 Dit lijkt me niet de manier om mensen van het goede van de Europese heil-
 staat te overtuigen. Maar ja, men verdedigt ook een lege dop. Inhoudelijk
 gaat die Europese gekte nergens over - een Eldorado voor de nihilist.

 Als ik het goed heb begrepen zit die Euro-vlag en dat Euro-volkslied weer
 *wel* 'in de marge' in de Euro-grondwet ? Van de week bij standpunt.nl was
 er de een of andere Europese mafkees die opmerkte dat het Nederlandse volk
 zo dom was door juist over die twee dingen te gaan zitten zeuren bij het
 referendum... Terwijl het nota bene een vondst was van haar partijgenoot
 Balkenende om het Nederlandse volk op te lichten en de uitslag van het
 referendum alsnog terzijde te schuiven. Als die rotvlag en dat volkslied er
 weer wel indirect inzitten, dan geeft dat juist aan door welk een schurk
 Nederland momenteel geregeerd wordt. Nota bene ging op de dag van onderte-
 kening overal in Nederland *schaamteloos* de Euro-vlag uit.

 Balkenende is een enorme smeerlap, meer niet. Geen wonder dan men in Europa
 gek op 'm is. En D66 moet zich diep schamen met z'n Eurofilie.