D66 leeft op...

Thu Dec 13 09:38:54 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Had Hitler niet een kleine hond (een duitse herder) met de naam Wolf, of
>ben ik nu in de war?

 [Tjerk, wat doe jij toch altijd 's nachts ?]

 Ik kwam in elk geval tegen, zoekende naar de achtergrond van dit alles,
 dat Hitler's koosnaampje 'Wolf' was (honden, wolven en jackhalzen vallen
 allen onder de sterrenbeelden die wij 'Hond' noemen). Geen idee hoe die
 hond van Hitler heette - heette die ook 'Wolf' ? Ik begrijp nu waarom ik
 niet van honden hou...

>Groet van de ultra kat (felix domesticus),

 ...van katten hou ik ook al niet... Een beest moet op m'n bord passen,
 zo zie ik ze het liefst. Momenteel gaan mijn gedachten uit naar kalkoen...

 't Is overigens wel leuk om dit allemaal op te zoeken - al is datgene
 wat men vindt, volkomen knetter. Geen wonder dat hier zoveel mensen
 geestelijk volkomen kapot aan gaan. Dat mediteren (zo leggen Vrij-
 metselaars en Boeddhisten contact met hun broeders op Sirius) is *enorm
 gevaarlijk*. In feite poogt men stemmen van Sirius te horen - wil dus
 *doelbewust* schizofreen worden. Onnodig te zeggen dat er *niemand* op
 Sirius zit te yin-yangen.

 Toevallig was er deze week nog een orthomoleculair kwakzalver (per
 definitie Vrijmetselaar) in het nieuws die op deze wijze een kanker-
 patiente vermoord heeft (het was niet haar eerste moord). Dit soort
 moorden gaan achter elkaar door maar Justitie doet er geen bal tegen.

 Overigens is er bij Sirius geen leven mogelijk. Meervoudige stersyste-
 men hebben geen planeten want de baan van een eventuele planeet is in-
 stabiel - ze wordt in de kortste keren zo'n stersysteem uitgeslingerd.
 Als men de bronnen inkijkt dan hebben de gelovigen het keer op keer
 over 'de Zon Sirius' - en dat komt overeen waarmee Geel D66 bezig is.
 Oftewel: ook Geel D66 'heeft contact' met de 'witte loge' op Sirius
 - net als Hitler.

 Dat 'wit' van die witte loge staat voor alle kleuren van de regenboog,
 trouwens. Geen idee hoe men een en ander oplost voor het feit dat men
 1 kleur (blauw) uit de (new-age) regenboog heeft weggelaten.