Klimaatdeskundigen Bali-top onder de loupe

Fri Dec 7 20:43:52 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Maar zo ging het niet.

Zo zag ik het wel...

>  Ik krijg door waar Geel D66 mee bezig is, poog wat meer boven water
>  te krijgen en jij zegt daarop dat zulks aantoont dat *ik* Vrijmetse-
>  laar ben (hetgeen een rare bewering is) waarna ik kijk wie dat zegt
>  en een driehoek (piramide) achter je zie en daar een kwinkslag over
>  maak...

Maar zo ging het niet :-)
Ik toonde aan dat met jouw redenering (geen bewijs) ook jij een
vrijmetselaar kon zijn. Jij zegt het te bewijzen met bepaalde beelden en
die beelden zie ik terug op je eigen site. Het was het toepassen van
jouw redeneringen op jezelf.

>  Meer is er wat mij betreft niet voorgevallen, hoor. Als jij tegen
>  Geel D66 bent, staan we aan dezelfde kant.

Ik ben niet tegen geel d66, omdat ik niet weet wat geel d66 is. Ik ben
wel tegen een aantal inhoudelijke beslissingen geweest (zie de lijst)
die jij toeschrijft aan geel d66. Maar tegen een aantal ook weer niet.

Maar wellicht dat ik je opmerking over dat ik dus ook wel tot die groep
behoorde vanwege een foto te letterlijk nam. Maar dat komt omdat je
dezelfde redenering op bv Boris toepast. Omdat die een plaatje op zijn
site heeft is ie vrijmetselaar, of omdat zijn buurman een zonnebloem
voor het huis heeft staan...

Maar je levert geen op-
>  bouwende kritiek (zoals degenen die dat libra-liber gedoe van de week
>  bestreden, weer wel deden - dat ging net over mij maar over het onder-
>  werp).

opbouwende kritiek heb ik geleverd, alleen jij wenst het niet te zien.
Zoals bv dat een robots.txt file niet betekend dat je iets te verbergen
hebt maar dat dat een standaard file is in het open source cms Joomla.
dat je zelf ook dingen verbergt voor zoekmachines wuif je dan weg....
aarom geldt het wel voor bepaalde d66 sites maar niet voor de jouwe?

Opbouwend is dat ik laat zien dat met jouw redenering geen bewijs
geleverd wordt. Omdat dat ook op jouw site van toepassing is. Verder ga
ik liever opbouwend reageren op inhoudelijke email, niet op beelden en
verdachtmakingen.

>  Ik heb nogal de neiging om naar de bronnen van beweringen te zoeken.
>  Vandaar dat ik degenen die op de klimaatsite van de NRC stonden, eens
>  natrok.

Dat vond ik dan ook juist een goede wijze van napluizen van je. Daar heb
ik meer aan dan, op de site van d66 staat een plaatje dat bewijst dat er
een achterliggende gedachte zit achter bepaalde standpunten...