Groene, Paarse en Gele periode van D66: Bouwstuk Duurzaamheid

Mon Aug 27 09:53:39 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder over het Gele Vrijmetselarij-scenario,
>Neemt niet weg dat het reuze treurig is om te zien waaraan D66 kapot gegaan
>is. Het besef dat dit vandaag de dag allemaal nog gewoon doorgaat, stemt me
>er bepaald niet vrolijker op... Dat 'Klaar voor de Klim' staat overduidelijk
>voor iets vreselijk engs.

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL> daarop,
>Dichterbij gezocht, Marc,
>Een student die zijn heil vond als veilingmeester,
>als die eens partijtje op de kop kon tikken?
>Die zou tegen elk aannemelijk bod verkopen, toch?

 Zelf vind ik Pechtold goed (net zoals ik Bertus een goed kamerlid vond).
 Ze krijgen pas van mij de wind van voren als zou blijken dat ze hier aan
 mee gedaan hebben. Een keertje een Gele das dragen is voor mij geen bewijs
 dat iemand Vrijmetselaar - en dus aanhanger van Satan - zou zijn. 'Geel'
 kan ook gewoon een kleurtje zijn. Men moet iemand kunnen betrappen op een
 bouwstuk of voortdurend in de weer zien zijn met abjecte symbolen.

 Want: natuurlijk zijn er -gelukkig- nog steeds mensen in D66 die eerlijk
 zijn. Veel meelopers met Geel hebben geen idee waarvoor ze zich geleend
 hebben (eigenlijk zijn ze onschuldig, zij het wel wat naief). Iets soort-
 gelijks zag men vroeger met de fellow-travellers van het communisme.

 Men moet niet al te snel 'schuldigen' willen aanwijzen; het gaat om de
 ontmaskering van het horror-scenario dat D66 verwoestte. Belangrijker is
 het om de fellow-travellers van Geel weer aan de kant van het verstand te
 krijgen (is ook beter voor hun geestelijk welzijn). Misschien is D66 dan
 nog te redden. Want Satan leidt D66 naar de ondergang, dat is duidelijk.
 Het electoraat loopt niet voor niets weg, D66 wordt niet voor niets
 belachelijk gemaakt, de partij gaat niet voor niets zo irrationeel tekeer
 en weet daarbij maar niet van ophouden. Dat 'Klaar voor de Klim' is zo
 'klaar' als een klontje...

 Want: het voordeel is dat Vrijmetselaars de wereld volhangen met hun sym-
 bolen. Eenmaal ontmaskerd, is ontkennen is er niet meer bij.

 Niemand kan ontkennen dat het logo van de Jonge Democraten een Zonsver-
 duistering is waarbij Mercurius, de God van het Geel van het Vuur en de
 heimelijke Satan, opkomt. Vrijwel niemand zal zich daar eerder van bewust
 zijn geweest (daar ben ik van overtuigd) maar heeft men het eenmaal door
 en weet men dat dit voor Satan staat, dan vraagt men zich af wat de JD
 bezielen.
 Een stapje verder, en men doorziet de Vrijmetselaarsbouwstukken van de JD.
 Nog een stapje verder en met doorziet dat de baas van D66, het COC, exact
 *dezelfde* symboliek hanteert.

 Dit is bijvoorbeeld de reden waarom D66 en COC de 'weigerambtenaar' hebben
 uitgevonden - dat is domweg de gebruikelijke Vrijmetselaar-aanval op God.
 Om dezelfde reden gilt Sophie in 't Veld zo hysterisch tegen de Paus. Het
 kan de Gelen geen donder schelen dat als gevolg daarvan D66 zich nog ver-
 der van de burgers vervreemdt, Satan stelt zo z'n eisen. Het laatste wat
 ze zijn, is atheistisch. En ach, ze zijn al bezig GroenLinks in te palmen
 - als D66 'op' is, gaan ze daar gewoon verder.

 Geel heeft immers *niets* met de Vrijzinnig-democratie.
 Als Satan iets *niet* is, dan is het wel 'vrijzinnig'.