Groene, Paarse en Gele periode van D66: LuxVoor en D66

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Thu Aug 23 02:26:07 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

http://www.pvda.nl/renderer.do/menuId/200018001/clearState/true/sf/200018001/returnPage/200018001/itemId/220094639/realItemId/220094639/pageId/200006510/instanceId/200018007/
>  Men kan dus best een vraagteken zetten bij LuxVoor --> Luxor (=Geel)
>  gezien deze inconsistentie.
>
>  Zelf ben ik daar niet niet toe geneigd gezien het onderstaande...
>
>  LuxVoor staat achter (!) Ehsan Jami,

http://www.luxvoor.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=153&Itemid=131

Ja, zag ik ook. Wordt al doodgeknuffelt voor er echt iets aan de hand
is, of op  het verkeerde been gezet.

>  en klaagt uiteraard graag God aan,

http://www.luxvoor.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=150&Itemid=131

Ook gezien. Ging nergens over !!
". . .  dat onze eerste reactie er een was van: ", hoezo ´onze´, denk ik
dan?
Wat is of kan hier uberhaupt ´onze eerste reactie´ zijn?

>  Dit is toch echt Gele politiek.

Het is godgeklaagd.

>  't Is natuurlijk wel zo dat jongeren die de politiek leuk beginnen te
>  vinden, een circus in opperste verwarring aantreffen waarbij het er
>  om gaat zich zo wereldvreemd en nihilistisch mogelijk te uiten.

Je kunt ook moeilijk volhouden dat ook dit kabinet een
afspiegeling is van wat er werkelijk in de maatschappij leeft.
Het is een circus kabinet en ook de TK zit vol met belangen
politieke partijen verdedigers.

>  Sociale betrokkenheid wordt beslist niet op prijs gesteld,
>  terraspolitiek en hedonisme des te meer. Slecht onderwijs doet de
>  rest...

Met daarnaast de zesjescultuur idd.

>  Vroeger kwam de 'jong progressief' in opstand tegen 'oud
>  conservatief',

Wasda? ;)

>  tegen- woordig 'oud progressief' tegen 'jong conservatief'. Van de
>  nieuwe generatie is bijzonder weinig vernieuwing te verwachten, als
>  er al ideeen zijn dan zijn die dermate 19e eeuws dat de honden er
>  geen brood van lusten...

Ze beheersen de materie dan ook niet echt (meer).

>  Zijn er eigenlijk nog wel rebbellenclubs ?

Waaruit moet die ontstaan? Alle jongeren worden van
wieg tot graf op een ziekelijke manier ´gemanaged´ waarbij
er vooral geen last van hebben de leidraad lijkt. Zie
heropvoedingskampen en andere onnavolgbare pedagogische trucs.

>  't Is heel zorgelijk aan het worden: stel je eens voor dat dit
>  terraspolitici het land moeten gaan besturen.

Kunnen ze niet, en komen in een poltiek systeem dat door
en door verrot ern verziekt is met partijpolitiek(belangen).

>  Ze hebben nog nooit iets van de wereld gezien...

Die willen ze niet zien. Daar krijgen ze buikpijn van ....
Is hen ook niet ´geleerd´ hoe daarmee om te gaan.
De betutteling, mist z´n uitwerking dan ook niet.
Daarmee kan aldus de ´reddingbrengende´ politicus
nog meer betuttelmaatregelen gaan nemen, want  ....

Henk Elegeert