PvdA hopeloos

Tue Aug 21 19:16:27 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kijk da's nou eens een echte, en mooie analyse.

Inderdaad, als er naar links en rechts aan het stuur wordt gerukt,
dan is de kans het grootst op een slip en draai om de as,
of zelfs het over de kop slaan.

Het is wel triest dat we in in Nederland
eigenlijk heel slecht zijn geworden
in het omgaan met tegenstellingen
en het verenigen van keerzijden.

Fritz van Rikxoort