Groene, Paarse en Gele periode van D66: LuxVoor en D66

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Mon Aug 20 17:04:38 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

http://www.luxvoor.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=154&Itemid=131

>  Deze lieden willen de verzorgingsstaat afschaffen, en een soort van
>  nachtwakersstaat invoeren onder het mom van individuele ontplooiing.
>  Verder willen ze een tweepartijenstelsel. Als ik d66 was zou ik deze
>  gast meteen ontslaan en royeren.

Ze behoren niet tot D66. Gelukkig maar. Wat een stelletje warhoofden.
Hebben nooit naar de verhalen van hun opa geluisterd, zoveel is
duidelijk. Het type
´terrasverwarming´.

Wat vd Ham en Pechtold daar hebben te zoeken is mij een raadsel ....

Enfin:
http://www.amsterdamcentraal.nl/archief/2006/3/9/links-of-rechts-wat-maakt-het-uit

Henk Elegeert