Westen geinfiltreerd door anti-radicale Moslims ?

Mon Aug 20 11:29:20 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>Maar dat je meer vertrouwen hebt in de moordlustige Ayatollah's
>dat verbijstert met toch wel, Marc.

 Hoezo ?

 Dat Ayatollah's 'moordlustig' zouden zijn, lijkt me propaganda. Iran is
 nooit een oorlog begonnen of zo; er zijn veel verdachtmakingen maar die
 komen uit Israel en zijn *derhalve* ongeloofwaardig. Als er 1 land is
 dat echt niet deugt, dan is het Israel wel.

 Ik constateerde dat er op een Iraanse site een lijstje staat met namen.
 De meeste namen daarop kende ik niet en dus ging ik kijken wie de mensen
 zoal zijn. Nou, ze deugen geen van allen. Dat is dus geen toeval - dat
 zal de reden dan wel zijn dat ze gesamenlijk op een lijstje staan, ex-
 cutielijstje of niet.

 De liberalen op dit lijstje bedrijven propaganda, liegen er flink op
 los, en worden keer op keer betrapt op onwaarheden door westerse jour-
 nalisten (niet door Ayatollah's). Met deze mensen is duidelijk iets mis
 en aangezien ze pogen aan te sturen op een oorlog tussen het Westen en
 olierijke Moslimlanden, ligt het voor de hand daar iets achter te ver-
 moeden. Temeer als ze door Westerse overheden worden 'beschermd' tegen
 door henzelf verzonnen Moslim-extremisten. Dit, alsmede de oorlog tegen
 Irak en Afghanistan, suggereert dat deze overheden wel zo graag oorlog
 willen.

 Vanmorgen stond in de krant dat rare snuiter Ehsan Jami overgebracht
 zou zijn 'naar een beveiligd huis op een geheime locatie', Verder zitten
 de verlichtingsliberalen Ellian & de Winter weer eens flink te stoken
 (dat is toch geen toeval, dit zijn aartsleugenaars !),
    http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/artnr/164045/weblogid/59/
 zie ook,
    http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/artikel/asp/artnr/164043/

 Het feit dat dit soort dingen geschreven wordt, betekent al dat Ehsan
 Jami alles maar verzonnen heeft. Wie Ellian & de Winter aan z'n kant
 heeft, deugt per definitie niet. Met Ehsan Jami is duidelijk van alles
 mis.

 Marc Fluks, Amsterdam