Westen geinfiltreerd door anti-radicale Moslims ?

Sun Aug 19 23:21:50 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>En binnenkort wordt door weer een ander onthuld dat je eigenlijk een diep
>gelovig mens bent, Marc.

 Veel van de dingen die ik hier opmerk (bijv. over dat Gele gedoe binnen
 D66), kan ik alleen maar opmerken door zelf niet te geloven en niet
 politiek-correct te zijn - maar wel het geloof van anderen te doorzien.

 De verklaring die ik geef voor het verschijnsel 'anti-radicale Moslim'
 ligt dermate voor de hand, dat het raar is dat er het nog nooit onder-
 zocht is. Men kan dan denken aan Amerikanen, Joden of Vrijmetselaars.
 Het is hoe dan ook een intrigerende gedachte dat de onruststokers niet
 autonoom opereren maar gerunned worden teneinde de Moslims een hak te
 zetten in verband met olievelden of voorchristelijke flauwekul.

 Ik zou er in elk geval niet van opkijken...

 Onnodig te zeggen dat ik net zo min voor Moslims als Christenen ben.
 Maar ik wantrouw de motieven van hun liberale critici.