AHA-gate_2: 'Ex-moslim' zat op RK-scholen - 'vrienden van AHA' spelen mogelijk bedenkelijke rol

Sat Aug 18 10:35:44 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

In veel Europese landen bestaan zulke comitees,
die waar jijn het mee eens bent strijden tegen het geweld
en de bedreigingen van moslims tegen ongelovigen.
En of ze nu zus of zo gebekt zijn en zingen,
overal worden ze even hard bedreigd
en gelukkig beter beveiligd dan in Nederland.
Het gedoe dat wij er van maken is typisch nederlands,
en heeft niets te maken met de voorvechters van vrijheid.

Fritz van Rikxoort