AHA-gate_2: 'Ex-moslim' zat op RK-scholen - 'vrienden van AHA' spelen mogelijk bedenkelijke rol

Thu Aug 16 08:31:48 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In het Trouw-artikel waar steeds naar gerefereerd wordt,
   http://www.trouw.nl/deverdieping/dossiers/article735774.ece/Ehsan_Jami__Ik_wil_geen_evolutie,_ik_wil_een_revolutie?pageNavType=all#readers_responses
zegt Neerlands' nieuwste ex-Moslim Ehsan Jami,
   Nee, ik ben geen atheist, ik geloof nog wel degelijk in God. Dit alles
   kan toch niet toevallig bestaan?
...zie ook een van de reacties van ene H. Knoops (d.d. 23 juni 2007)...
   We kennen Eshan Jami. Tot juni 2007 konden we op zijn weblog
   Leidschendam-Voorburg lezen: "(...) mijn moeder is christen, mijn vader
   niet-gelovig (...)". Jami heeft zowel voor BO als VO op RK scholen
   gezeten. Iedereen die hem langer kent, weet dat hij geen moslim was!
   Wel weten we dat Ellian en Cliteur met hem contact hebben opgenomen.

Het zou me inderdaad niets verbazen als het hele drama zou zijn verzonnen
door de 'vrienden van AHA'. Dat deden ze immers eerder: bij AHA zelf.

Zie trouwens ook,
   http://www.trouw.nl/deverdieping/overigeartikelen/article770831.ece/Ehsan_Jami_Ongrijpbaar,_ambitieus