Satanfabels

Tue Aug 14 07:42:33 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 13-aug-2007, at 15:03, Hein van Meeteren wrote:

> Ik ben geen ouwe zeur.

Nou Hein, met alle respect hoor, maar je bent natuurlijk een über-
ouwezeur.
De kampioen doorzeuren, doorliegen en doormekkeren.

> Ik vraag om onderbouwing van wildeweg uitingen.

Heb je je eigen bewering nou al eens onderbouwd dat ik je kinderen
heb bedreigd?
Of blijf je weer gezellig Meeteren met twee maten?
Als je zelf in het wilde weg beschuldigingen uit, wie ben jij dan
eigenlijk om
anderen de les te lezen?

> En Muijzenberg weet er niets vanaf.

Sterker nog: de hele wereld weet nergens iets van af. Behalve Hein
van Meeteren.

> FYI: De arbitragecommissie van de wikipedia gemeenschap heeft dit
> voorjaar vastgesteld dat Bribri en ik géén sokpoppen van elkaar zijn.

Nee, dat heeft de commissie niet vastgesteld.

> Dat zijn we ook niet. Punt Uit.

Waar blijkt dat uit?

> (vdM blijft beweren van wel, maar dat heeft te maken met
> psychologische factoren (cognitieve dissonantie).

Matig je je nu ook al aan dat je verstand hebt van psychologie?

> Voor de rest heeft Oscar van Dillen, moderator, checkuser én
> "bureaucraat" van wikipedia

Ah, het autoriteitsargument.
*Iedereen* kan op Wikipedia informatie schrappen.
Daar hoef je helemaal geen moderator, checkuser, of bureaucraat voor
te zijn.
Je hoeft je zelfs niet te registreren als gebruiker/medewerker.

> alle informatie die hij als "roddelblad informatie" kwalificeerde
> eraf gehaald.

Diezelfde Oscar meldt overigens over jou dat je bent "geblokkeerd
voor een periode van 3 maanden
(aanmaken account geblokkeerd, e-mail geblokkeerd).
Reden (Misbruik van sokpoppen: tweemaal ontduiken blokkering en uiten
van dreigementen ->
dubbele vermeerderingsregel)"

Ook vond ik nog het volgende informatieve lijstje van door jou
gehanteerde gebruikersnamen/IP-nummers:

* Heinwvm
* HeinWvM (let op de hoofdletters)
* BriBri (ook wel bekend als "Raadsvrouwe" en "Bribri dus...")
* Dario02 (ook wel bekend als "letfreedomrule!")
* 213.227.129.62 (ook wel bekend als "AvH, journalist te Amsterdam")
* 80.57.224.177 (ook wel bekend als "BvA, Haarlem")
* 213.93.233.93 (ook wel bekend als "HeinWvM")
* 83.180.34.52
* Margreeth (ook wel bekend als "Sorry, dat is de naam van een
vriendin, ik ben gewoon Hein")
* 62.59.72.119 (ook wel bekend als "~Arnold")
* 62.163.31.172 (ook wel bekend als "-Hein v M")

Dus inderdaad, waar bazel je eigenlijk nog over?

Erik vdMb