Satanfabels

Sun Aug 12 14:52:15 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>UFO s erbij slepen is net zo far fetched als zeggen dat D66 door een
>satanische samenwzwering om zeep is gebracht (omdat de kleur van
>Opschudding geel was!).

 Maar zo ging het niet.

 Ik merkte op dat geel de kleur van Mercurius was, meer niet. Vervolgens
 voegde Mark Giebels daar aan toe dat Geel de kleur van Opschudding was.
 Ik had, zonder dat zelf te beseffen, de verklaring voor dat Geel van
 Opschudding gevonden.

>Maar Marc, ga eens wat nuchterder op onderzoek. Want wat jij erbij sleept
>is ongeloofwaardig, hoe sympathiek ik je ideeen vaak vind (dat weet je).
>Bij Ayaan deed je dat een stuk overtuigender.

 Het is ook een stuk moeilijker. In dit geval gaat het om geheime, occulte
 kennis. Bij AHA was er aan data geen gebrek en was het kinderlijk eenvou-
 dig om op de inconsistentie daarin te wijzen.

 Maar het is wel belangrijk: want als ik gelijk heb dan slaat de titel van
 het D66-herstelprogramma 'Klaar voor de Klim' op Sirius. Laten we maar
 zeggen dat zoiets even raar is als een homo-boottocht met een zonsverduis-
 tering...

 Vanmorgen trouwens wel twee betrouwbare bronnen voor het bestaan van het
 verschijnsel gevonden:
    http://www.katholieknederland.nl/actualiteit/2006/detail_objectID581487_FJaar2006.html
    http://leidsewetenschappers.leidenuniv.nl/show.php3?medewerker_id=679
 Oftwel,
  * De paus is het met mij eens.
  * De Vrijmetselarij is geinfiltreerd in de Leidse universiteit.

 Marc Fluks, Amsterdam