Groene, Paarse en Gele periode van D66: Lambda

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Aug 10 13:11:35 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc, ik heb een leuke leestip voor je: The Eye In The Pyramid, Robert Shea en Robert Anton Wilson en Cosmic Trigger, Robert Anton Wilson (final secret of the Illuminatie - de samenzwering waar ook jhij op doelt...meen ik...). En: Exploring the Crack in the Cosmic Egg, door Joseph Chilton Pearce ("Split minds and Meta-Realities").
In deze werken wordt beschreven hoe vrijmetselaars en andere duistere figuren een wereldomvattende samenzwering voeren, en bijvoorbeeld de piramide op de Amerikaansen dollar een bewijs van de samenzwering is. Heerlijke leesvoer, beetje oud al, maar met een goede joint achter de kiezen spooky huiveringwekkende stuff!

Uw cannabis-en-conspiracy-genieter Hein