Groene, Paarse en Gele periode van D66: Helix

Thu Aug 9 09:04:46 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Hmm, ik heb die links naar Wikipedia bekeken, maar vond niks dat je
>beweringen of suggesties steunt.

 Kijk dan naar de plaatjes (het staat er overigens wel degelijk, zelfs de
 alchimie en de astrologie van de Helix staat bij de Caduceus). De Helix
 staat voor de verdraaiing van de feiten, voor de leugen.

 Het gaat om symbolisch denken. Met een intelligente logische aanpak of
 een diepe analyse komt men er niet. Er *is* immers in het geheel geen
 onderwerp, een Vrijmetselaars-bouwwerk is vooral en symbolische con-
 structie met daarbinnen een verborgen satanische omkering/verwijzing.
 De enige normale wijze van denken die men op symboliek kan loslaten is
 de inductie. Zelf denken deze mensen via de lijnen van de alchimie (zeg
 maar: yoga), astrologie en mythologie.

 Zoeken op woorden betekent dat je moet zoeken in lange verhalen vol in-
 coherente kletspraat. Simpeler is het om op plaatjes te zoeken (zo vond
 ik het piramide-plaatje van de LibDems). Bijvoorbeeld met YouTube of
 Google-image. Er zijn nogal wat websites waar men plaatjes kan vinden
 over de duistere praktijken van Vrijmetselaars.