Hoeveel kleuren heeft de regenboog: Zonsverduistering tijdens Gay Pride

Wed Aug 8 22:23:03 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>De COC-voorzitter hield een intelligente en strijdbare toespraak,
>waarin vooral de heteronorm die velen erin willen rammen werd genoemd,

 Ik, daarop,
>Hij polariseert, daar heeft hij een bedoeling mee. In plaats van dat
>de homo's blij zijn met de verworvenheden, zetten ze alles op het spel
>in een nietsontziende aanval op hetero's.

 Fritz,
>Hij riep slechts op je niet te gaan verschuilen zoals velen dat al doen,
>omdat anderen dat t/m gewelddadig opeisen.

 Wie heeft het nu steeds over geweldadigheid ? Het COC toch ? En nu ook
 al de Gay krant en ons eigen D66. Toevallig zie ik dan dat de homowereld
 *zelf* een symboliek hantert die oproept tot annihilatie van hetero's.
 De meesten zullen dit wel niet verstaan - maar de *intentie* is er wel.
 En dan dat vreselijke gedoe richting 'weigerambtenaren' (alleen het woord
 al) en aparte registratie van 'homogeweld' (ook al weer zo'n raar woord).

 -> De agressie komt overduidelijk uit de homowereld en ze is *georgani-
    seerd*. 'Potenrammen' is vreselijk maar is *niet georganiseerd*.

 Frank van Dalen probeert 'aanslagen' op homo's door Marokkanen uit te lokken
 (hij wil dat 'zijn vijand' zich ook gaat organiseren) en nu wil hij ook al
 hetero's vernietigen. Hij is niet helemaal goed bij z'n hoofd. Die Henk Krol
 valt me nu ook heel erg tegen.

 Wat zouden de homo's ervan vinden als er overal anti-homo symbolen zouden
 verschijnen ? Deze dus (let op de Gele kleur van Mercurius en de onnatuur-
 lijke kleur Magenta),
    http://voorlichting.homodelft.nl/symbolen/symbolenrozegeledriehoek2.gif
 Dat zou toch vreselijk zijn ? Maar wat is het verschil van het voeren van
 anti-hetero symbolen door homo's ?

 Dit anti-homoplaatje (van de nazi's) plaatje komt van,
    http://voorlichting.homodelft.nl/homo_symbolen.htm
 en daar vindt men zowaar een verhandeling over de homo-regenboog die kant
 noch wal raakt en waarvan de vlag niet alleen haaks staat op de tekst maar
 ook op de daadwerkelijke homovlag. Raar hoor...

 Al die symbolen zijn nergens voor nodig... weg ermee !

 Marc Fluks, Amsterdam