Een oefening nis desinformatiebestrijding, (Was: Twenty-Five Ways To Suppress Truth)

Aris B. B.Aris at TWEEDEKAMER.NL
Tue Aug 7 16:29:11 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo, motie van Orde (in aansluiting op Heins slotzin).
Mag ik voor de zoveelste keer voorstellen om ook dit allang meermalen
afgekloven onderdeel van de Muyz-Meet-vete per direct weer buiten de
orde van deze chatlist te verklaren? En er geen mailtjes over meer rond
te sturen? Ik zit mijn halve vacantiedag de berichtjes op deze thread
weg te klikken; Enough already!

Balende Bernard