Oplossing: Hoeveel kleuren heeft de regenboog: Gay Pride in aanvaring met werkelijkheid

Sat Aug 4 10:53:14 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>Maar op de eerste de beste gristelijke regen-echte-boog zie ik 6
>kleuren. http://groups.msn.com/REGENBOOGVANGABRIELLE/regenboog1.msnw

...kwestie van interpretatie...

Ik vermoed dat je ongelijk hebt en wel om de volgende redenen,
 - Blauw (hemelsblauw) staat *wel degelijk* in de regenboog (en dat is
   de kleur waar alles om draait). Oranje is de kleur die moeilijk valt
   te onderscheiden. Ik denk dat'ie er wel staat maar toegegeven, het is
   vrij lastig de kleur Oranje te vinden.
 - Er staan 7 duiven (en geen 6) op het plaatje. Zoals ik eerder opmerkte:
   de duif staat voor Iris (en Iris is, als boodschapper tussen Hemel en
   Aarde, de Godin van de regenboog). Daarom gebruikt Jomanda de duif als
   symbool en staan al die regenbogen in haar kerk.

Fritz, je moet je pijlen niet richten op het Christendom maar je afvragen
waarom de homowereld de kleur 'Hemelsblauw' uit haar regenboog heeft ver-
wijderd. Da's toch geen toeval ? Ze bezuinigt toch niet op verf of zo ?
Dit heeft toch een reden ?

Mijn stellingname: Als atheist (en dat ben ik) moet men *dezelfde keuze*
als Jezus maken: de *Verlossing van het Kwaad* nastreven in plaats van
voor de *Verlichting door het Kwaad* kiezen. De Verlichting dient men af
te wijzen - wie 'verlicht' zij, is ernstig geestesziek. De homo-regenboog
verkondigt nota bene dat homo's *geestesziek* zouden zijn (net zoals de
homokleur Roze de *onnatuurlijkheid* van homo's verbeeldt).

Dat Jezus waarschijnlijk niet bestond (irrelevant trouwens: 'so what' als
hij wel bestaan heeft - dat bestempelt hem nog niet tot 'zoon van God' of
is nog geen godsbewijs) en dat mensen 'die het Goede willen' nogal wat
rampen hebben aangericht, doet daar niets aan af.

Het gaat om die mensen (denk aan AHA en 'onze' LvdL) die de kerk aanvallen
en zich daarbij 'uit naam van de Verlichting' atheist noemen - terwijl ze
dat overduidelijk niet zijn (en daarbij van een rare Euro- en homomanie
blijkgeven die zich laat verklaren als ze aanhanger van Mercurius, van de
duivel, zouden zijn). Ooit noemde ik AHA een 'heks' - dat was dus een schot
in de Roos (de Roos is ook al een symbool van de duivel - en dat zet vraag-
tekens bij het ware gezicht van 'onze' Medy van der Laan).

Als vrijzinnig-democraat en atheist vind ik dat homo's zich moeten emanci-
peren. Dus niet achter Satan moeten aanlopen maar tot een vrij mens moeten
uitgroeien.

Satan bindt, Satan liegt en bedriegt.