Oplossing: Hoeveel kleuren heeft de regenboog: Gay Pride in aanvaring met werkelijkheid

Fri Aug 3 15:03:49 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, gisteren,
>De regenboog van de holebi's heeft (net als die van de New Agers) 6
>kleuren,
>   http://www.blieb.nl/data/subdomain/16/article/20060213121145_gay02.jpg
>   http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUL/18/ams6.html
>
>De *echte* regenboog heeft er echter 7,
>   http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenboog

Op de website van Jomanda kwam Iris nogal vaak voor (de duif is bijv. de
verzinnelijking van Iris) en recentelijk zag ik dat de regenboogvlag het
strijdvaandel van homo's is (dat wist ik niet).
Door dat Jomanda-gedoe (zo'n beetje alles op haar website gaat over Satan,
haar kerk is ingericht als de hel, dat mens is volkomen gek), zag ik wat
er mis is met de homo-regenboog.

-> De 6-kleurige regenboog van de homo's is gebaseerd op alchimie en Satan.

 * De echte regenboog bestaat uit zeven *natuurlijke hoofdkleuren* (zuivere
   kleuren, kleuren met een *bestaande* golflengte); daarnaast is er 1
   *onnatuurlijke hoofdkleur* die de eindjes van de regenboog weer keurig
   aan elkaar knoopt,
      Rood, Oranje, Geel, Groen, Blauw, Indigo, Violet en Magenta
   de overeenkomstige hexadecimale kleurcodes zijn,
      #ff0000, #ff8800, #ffff00, #00ff00, #00ffff, #0000ff, #8800ff, #ff00ff
   Aan deze notitie kan men zien dat het hoofdkleuren zijn (al kan men bij
   die '88', waarbij 8=f/2, eigenlijk wel vraagtekens zetten).

 * Doordat Magenta (Roze) de eindjes van de regenboog aan elkaar knoopt,
   zit er op menige computer een 'kleurenwiel' waarmee men de kleur van de
   desktop kan instellen. Online staat zoiets op,
      http://www.ficml.org/jemimap/style/color/wheel.html
   Magenta is een onnatuurlijke kleur omdat rood een lange en violet een
   korte golflengte heeft; er is dus geen natuurlijke golflengte die bij
   Magenta past. Magenta is een hoofdkleur die door mensen is bedacht en
   die in de natuur *niet voorkomt*.

 * In de astrologie hanteert men dit schema,
      -------+-------------
      Kleur  | Hemelobject
      -------+-------------
      Rood   | Mars
      Oranje | Zon
      Geel   | Mercurius
      Groen  | Venus
      Blauw  | Jupiter
      Indigo | Isis/Sirius
      Violet | Osiris/Orion
      Zwart  | Saturnus
      Wit    | Maan
      -------+-------------
   Dit schema moet men bij elkaar surfen, een URL waar ze allemaal opstaan,
   heb ik niet gevonden. Dit zijn de 7 goden/planeten uit de oudheid plus
   de twee belangrijkste goden/hemellichamen uit de Egyptische mythologie.
   naast de 7 kleuren van de regenboog staat er wit (zilver, #ffffff) en
   zwart (#000000). Meer is er niet nodig om alle kleuren te kunnen maken.

 * Wie kijkt op holebi-sites (en ook bij New Age, Green Peace en kwakzal-
   vers) ziet daar niet alleen 6-kleurige regenbogen maar er wordt ook een
   smerige truc uitgehaald teneinde te maskeren *welke kleur* ontbreekt.
   - 'Indigo' (marineblauw) gaat hier door voor 'Blauw' terwijl 'Blauw' de
     kleur is die eigenlijk wordt weggelaten. Het woord 'Indigo' valt niet
     bij die 6-kleurige regenbogen (men heeft het gewoon over 'Blauw').
     Niemand mag weten dat hier eigenlijk 'Indigo' staat en geen 'Blauw'.
   - Tik maar eens Blauw (#00ffff) in op het kleurenwiel van je computer
     of op die website hierboven. Wat blijkt ? 'Blauw' staat voor het blauw
     van de *hemel*. Uit het schema hierboven blijkt dat 'Indigo' staat voor
     Sirius, de ster van de *hel*. Sirius, de vijfpuntige ster, staat voor
     Satan !
     In de homo-strijdvlag wordt de hemel overgeverfd in de kleur van de
     hel, de kleur van Satan lichtdrager. Hoeveel homo's zouden weten wie
     hun *echte meester* is ?
   - Dit kan onmogelijk toeval zijn want het gender-symbool van de holebi
     is dus *ook* het symbool voor Mercurius (ook Mercurius staat voor
     Satan omdat Mercurius oplicht tijdens een Zonsverduistering - waarbij
     de mannelijke Zon en de vrouwelijke Maan geen van beide zichtbaar zijn).
     http://en.wikipedia.org/wiki/Astrological_symbols
     http://en.wikipedia.org/wiki/Gender_symbol
   - Dit is trouwens de reden waarom spijkerbroeken geweerd worden op zeer
     Christelijke scholen: de kleur daarvan is Indigo - elke spijkerbroeken-
     drager loopt rond in de kleur van de duivel.
   - Magenta (de *mengkleur* Roze) is een *onnatuurlijke hoofdkleur*. Daarom
     gebruikt de homowereld de strijdkleur 'Roze' naast de 6-kleurige regen-
     boogvlag. Wederom: hoeveel homo's zouden weten dat hun roze strijd een
     strijd is *voor* (beslist niet: *tegen*) het *onnatuurlijke* ? Tja,
     Satan bedriegt en maskeert...

Het bovenstaande is alchimie (zeg maar: yoga, yin-yangen). Hier hebben
lieden over zitten *nadenken*. Hier worden mensen mee opgelicht en in de war
gemaakt. De slachtoffers moeten van alles denken maar weten niet *wat* ze
zelf denken.

En ze lopen als kwispelende hondjes, gekleed in spijkerbroeken en roze
hemdjes en zwaaiende met 6-kleurige regenboogvlaggen, achter Satan aan...