Twenty-Five Ways To Suppress Truth

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Aug 3 13:13:30 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jongelui, ga nog even verder over mij. Tis toch zomer en je zult jezelf wel vervelen. Ik vind het een eer en een genoegen dat jullie mij zo belangrijk vinden dat je steeds maar over me wilt praten. Maar vergeef me als ik andere dingen prioriteit geef. En wb Wikipedia: alle leugens en gekleurde zaken zijn uit het lemma, en dat was de inzet. Die hele WP kan me verder gestolen worden, tis een soort jeugdhonk van autistische nerds. Erg gezellig. Voor de rest moeten jullie gewoon doorgaan met mooie artikelen schrijven, colleges geven, hondjes uitlaten en moeder de vrouw gelukkig houden.
Een mooie zomer, Uw Hein