Hoeveel kleuren heeft de regenboog: Gay Pride in aanvaring met werkelijkheid

Thu Aug 2 23:01:30 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De regenboog van de holebi's heeft (net als die van de New Agers) 6 kleuren,
   http://www.blieb.nl/data/subdomain/16/article/20060213121145_gay02.jpg
   http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUL/18/ams6.html

De *echte* regenboog heeft er echter 7,
   http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenboog

Ik heb vandaag de alchimie daarvoor gevonden (die zit verstopt in dat gedoe
met Jomanda eerder deze week). Daaruit volgt zo'n beetje dat homoseksualiteit
geen natuurlijk gegeven zij maar door de mens is uitgevonden. Gewoon een
kwestie van enthousiast yin-yangen. Wegfrutselen van tegendelen, zoeken naar
'het Ene' en zo meer. Oosterse mystiek.

Welke medelijster doorziet nog meer de alchimie ? Tip: let op Sirius en
spijkerbroeken (geen grap). Als niemand raad op welke flauwekul ik nu weer
ben gestuit, mail ik morgen de oplossing.

De gekte is vrij ernstig, trouwens...
Hier zit iets goed fout.