D66 stelt Plaskerk 'weigerambtenaar'-vraag

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat Apr 28 07:59:10 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, ik word hier ook niet blij van. Het zal wel komen omdat
paternalistische politiek aanslaat bij iedere kiezer momenteel, zelfs
bij het grootste deel van de potentiele achterban van D66. Volgens mij
is het ook vooral een flauw politiek spelletje om Plasterk zo negatief
mogelijk af te schilderen. Slimmer zou zijn hem juist voluit te
steunen als vrijzinnig politicus in een conservatief kabinet. Maar ja,
in die kaasstolp werkt het niet zo... Zo hoorde ik ook Fatma gisteren
op de radio die kwaad was dat slechts Verdonk haar tot dan toe steunt
in haar motie om alle meisjes verplicht te controleren op besnijdenis.
Wilders zal haar uiteraard ook steunen, maar die had ze waarschijnlijk
tactisch niet om een handtekening gevraagd.... Vervolgens maakte ze
zich zelfs kwaad over tegenargumenten van politici die terughoudend
reageren op haar voorstel.... :-(

Het wordt echt tijd voor een ander geluid, want met de D66 fractie
lijkt het helemaal niks te worden de komende jaren... Helaas.

Groeten,
Mark Giebels