Het wikipedia gedoe, was Re: 'Pols'

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Apr 27 10:44:52 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:

> Nee, de complete Open Lijst van de Digitale Burgerbeweging Nederland.
Ik richtte mij tot een klein nestje nerds, mensen die te bang zijn om
het leven voluit te genieten, die te miezeruig zijn op open en eerlijk,
face to face te communiceren, en internet gebruiken om EINDELIJK (want
bij kranten lukt het niet, die hebben een redactie) om EINDELIJk hun
kleinzielige frustraties bot te vieren op toevallig langswandelende
bestuurders of andere opvallende mensen. Dat is proletengedrag. In die
zin acht ik u een proleet.

> Inderdaad, je bent een benepen burgermannetje.
Wat een heerlijke jijbak, weer, lekkere relnicht van me.
> Vanachter de veilige beschutting van je computertje durf je een grote
> muil op te zetten.
Nee, hoor. Mijn grote muuil zet ik overal op als in meen dat onrecht
geschiedt, als dingen worden gedoofpot of als rechten worden geschonden.
Onlangs heb ik in de Rode Hoed real life een grote muil opgezet tegen
Hans van Baalen, ook zo'n miezer, en hem recht in zijn VVD-smoel gezegd
dat hij een idioot is als hij nog steeds achter Bush en z'n leugen
aandraaft.

> En jij bent een jood, begrijp ik?
Inderdaad, van moeders zijde.
> En Surfnet is de bezettende overheid?
Wikipedia is een bezetteningsmacht van de vrije geest en de vrije
uiting. Er heerst daar een diktatuur van benepenheid en intolerantie,
van verdachtmakingen en rechtsschendingen. U voelt zich daar goed thuis,
neem ik aan.

> En op deze lijst moeten we je serieus nemen?
Daar lig ik niet van wakker. Ik vind een paar mensen op deze lijst leuk,
een paar anderen niet, en één iemand vind ik een gestoorde gek.

> Ik ben wat minder vaardig in het oplepelen van drogredeneringen.
U kunt het niet aan. U kán het niet, u slaat dicht. Ik wil u best
daarmee helpen, ik ben daar goed in, helpen van mensen, maar dan moet u
me wel een fee betalen.
> Maar daarentegen ben ik weer wat beter in het doorprikken ervan.
Nee, u blaast ballonnen op die u zelf heb gecreeërd, u bent de
stropop-koning. Neem het geval BriBri.
> En een polemiek wordt nu eenmaal in principe schriftelijk gevoerd.
Geenszins. Allen laffe honden doen dat. Sterke mannen en vrouwen treden
in het eggie met elkaar in debat, zie Theo van Gogh etc.

> Maar we kunnen deze polemiek best op een openbare plaats voeren hoor.
U bent geen echte partij voor me. U moet eerst nog een en ander leren.
Dan mag u een keertje IRL met me debatteren.
> Had je al een bepaalde site in gedachten, of zullen we er samen eentje
> opzetten?
Nee, ik heb het over het ECHTE LEVEN, IRL, dus. Da;s eng he.

> Als ik je in de DB.NL-tijd weleens tegenkwam bood je me gauw een
> biertje aan en was het ineens over met al je babbels.
Malle man, wat een vreemde herinnereingen hebt u toch. U drong zich op
aan het bestuur als zwijgende gek met een petje op en een notitieblokje
op schoot. Ik kende u niet en zei tegen Arie: geef die zwijgende man
daar een biertje van me, hij zit er zo eenzaam bij. dat deed Arie. U
ziet hoe aardig ik ooit tegen u was, voordat u begon met uw laffe gehetz
en gestalk.
> Maar vanachter de veilige beschutting van je computertje durfde je
> allerlei leugens over mij te verspreiden. Dapper hoor.
Alle feiten, harde feiten, hoe hard ze ook zijn, m'n beste.

> Je verschuilen achter het pseudoniem 'BriBri' en dan allerlei gif
> spuien, dat is pas lafheid.
Ja, dat zou laf zijn. Maar niemand verschuilt zich achter mijn charmante
advocate-vriendin BriBri. Ze bestaat écht, en u kunt dat maar niet
aannemen, verslaafd aan uw wanen.
> Dus als Bribri werkelijk bestaat is ze een schijtbak, en als ze niet
> bestaat ben jij een schijtbak.
En zo heeft onze Muijz altijd gelijk, haha, je bent me er eentje, ouwe
stalker.

Gaaaaap.

> Zo dat vast staat dat je als 'bestuurder' je donateurs met NSB-ers
> hebt vergeleken.
wat was ik nu, bestuurder of moderator, ik word tureluurs van alle
fncties ik van u toebedeeld krijg?

> Maar als bestuurder dien je te *besturen* en geen polemieken te voeren
> tegen je donateurs.
Waar staat dat? Ik ken veel bestuurders die af en toe een aardig
polmiekje opzetten.

> Dan dus ook niet klagen als je na je maandenlange gezeur en gejengel
> op Wikipedia tenslotte definitief uit de keuken wordt geschopt.
het is eerder andersom: enkele wikipedia vrinden van je kunnen het niet
aan dat ik, of BriBri, ze confronteer met hun wangedrag, rechtsschending
of gemanipuleer, en gebrukken dan hun knopjes op de computer om me te
ostraceren. Laffe handelswijze, gebruikelijk in een sekte, niet in een
democratie.

> Dat durf je toch ook alleen maar als benepen burgermannetje vanachter
> de veilige beschutting van je computertje te roepen?
Probeer het uit, zou ik zeggen. De klauwhamer hangt klaar :-))))))

> We moeten hier op de D66-lijst allemaal weer aanhoren
Speak for yourself, anderen kunnen ook voor zichzelve spreken.

> Ik vind het typerend dat op mijn vraag wat er met die domeinnaam is
> gebeurd nooit een helder antwoord komt.
Toets in, db.nl, dan heeft u een antwoord.

Hein van Meeteren? Die heeft enkele niet-betalende zichzelf donateur
noemende nerds voor NSB-er uitgemaakt toen ze de discusslielijst gingen
verzieken.

> Jij,op de Open Lijst van de Digitale Burgerbeweging.
Nee, die was prinipieel ongemodeerd emn ongecensureerd, waarvan u
dankbaar misbruik heeft gemaakt.

> Dat mag best.
> Bewijs dan maar dat Ricardo bestaat, en dat hij zich per Cesna
> verplaatst naar
> het niet bestaande plaatsje Willemstad op Sint-Maarten,
Hoho, VAn Willemstad (Curacao) NAAR St. Maarten. dat is een hele
afstand, Misschien goed de atlas er even bij te pakken.

Ik moet boodschappen gaan doen,. Koninginnedag nadert, (en ik ga een
coctailbar runnen)  prettig weekend.