Het wikipedia gedoe, was Re: 'Pols'

Fri Apr 27 09:45:52 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 27-apr-2007, at 0:24, Hein van Meeteren wrote:

> Nee, een kleine groep hetzers.

Nee, de complete Open Lijst van de Digitale Burgerbeweging Nederland.
De lijstdeelnemers waren allemaal internetproleten volgens jou.

> Kleine burhermannetjes die achter de veiligheid van un scherm
> ineens de macht hebben iemand te treiteren.

Inderdaad, je bent een benepen burgermannetje.
Vanachter de veilige beschutting van je computertje durf je een grote
muil op te zetten.

> Zoals de NSB-ers in WOII ineens Joden mochten gaan pesten. Omdatr
> de bezettende overheid dat legitimeerde. Dat is mijn associatie,

Al professionele hulp gezocht voor dergelijke wanen?

> en die houd ik. In die zin bent ook u een NSB-er.

En jij bent een jood, begrijp ik?
En Surfnet is de bezettende overheid?
En op deze lijst moeten we je serieus nemen?

> U kunt een openbaar IRL debat met mij niet aan.

Ik ben wat minder vaardig in het oplepelen van drogredeneringen.
Maar daarentegen ben ik weer wat beter in het doorprikken ervan.
En een polemiek wordt nu eenmaal in principe schriftelijk gevoerd.

Maar we kunnen deze polemiek best op een openbare plaats voeren hoor.
Had je al een bepaalde site in gedachten, of zullen we er samen
eentje opzetten?

> U durft alleen uw gif te spuien via internet.

Als ik je in de DB.NL-tijd weleens tegenkwam bood je me gauw een
biertje aan en was het ineens over met al je babbels.
Maar vanachter de veilige beschutting van je computertje durfde je
allerlei leugens over mij te verspreiden. Dapper hoor.

> Achterbaks. Daaraan heb ik een grondige hekel. Het is lafheid.

Je verschuilen achter het pseudoniem 'BriBri' en dan allerlei gif
spuien, dat is pas lafheid.
Dus als Bribri werkelijk bestaat is ze een schijtbak, en als ze niet
bestaat ben jij een schijtbak.

> Inderdaad. dat is vrijheid vanuiting.

Inderdaad.

> Theo van Gogh vergeleek zelfs Dittrich en Cohen met NSB-ers.

Best mogelijk.

> So what?

Zo dat vast staat dat je als 'bestuurder' je donateurs met NSB-ers
hebt vergeleken.

> Ik ben het niet met hem eens, maar mensen met NSB-ers vvergelijken
> is een geaccepteerde stijlvorm in een polemiek.

Maar als bestuurder dien je te *besturen* en geen polemieken te
voeren tegen je donateurs.

> Als u niet tegen hitte kan, blijf dan uit de keuken.

Dan dus ook niet klagen als je na je maandenlange gezeur en gejengel
op Wikipedia tenslotte definitief uit de keuken wordt geschopt.

> Als u één poot uitsteekt naar één van mijn kinderen krijgt u een
> klap op uw smoelwerk, ja. Blij dat u zich goed rekenschap geeft van
> deze  waarschuwjng.

Dat durf je toch ook alleen maar als benepen burgermannetje vanachter
de veilige beschutting van je computertje te roepen?

> Ik huil niet. Ik heb diepe minachting voor u, maar huil geenszins.
> Hoe komt u daarbij, malle man.

We moeten hier op de D66-lijst allemaal weer aanhoren hoe ontzettend
zielig je bent nu je op
Wikipedia niet meer mag dreigen en tieren, wat allemaal de schuld van
Muijzenberg zou zijn.

> Wanneer laat u eens zien welk psyciatrisch verleden u heeft. U hebt
> er zelfs een documentaire over laten maken. U projecteert dus.

De documentaire is in opdracht van de RVU gemaakt en gaat over de
problemen die ik in mijn leven heb ervaren en die ik op eigen
kracht te boven ben gekomen.

> Dien een klacht in.

Beste man, het justitieel apparaat is al overbelast.
Gewoon dus even terugnemen die strafbare uitingen.
Als een volwassen vent.

> Inderdaad. Ik heb er 2 miljoen euro voor gekregen. Daarvan leef ik
> nu als een vorst. Onlangs zelfs van dat geld naar Brazilië geweest,
> heerlijk getoerd met een ethanol-Daihatsuutje.

Ik vind het typerend dat op mijn vraag wat er met die domeinnaam is
gebeurd nooit een helder antwoord komt.
De oud-donateurs van DB.NL hebben er toch recht op te weten wat er
met de domeinnaam is gebeurd.

> Moderator? Wie is/was moderator?

Jij,op de Open Lijst van de Digitale Burgerbeweging. Volgens eigen
zeggen althans.
Je beweerde zelfs steevast dat je daarvoor een mandaat van het
bestuur had.

Noem mij voor de aardigheid eens 1 Nederlandse mediator die het
bestaan heeft om als bestuurder
zijn donateurs voor NSB-ers en proleten uit te maken?

> Which was correct

Nee, ik was arbeidsongeschikt.
Dus geen reservist.

> Je was een profiteer (sic) en bent het misschien nog.

Nee.

> Klopt. Dat hád u.

Nee dat had ik niet.

> Ik ken de eigenaar.

Die zich destijds blijkbaar jegens mij aan smaad/laster heeft
schuldig gemaakt.

> Klopt, dat deed u.

Bewijs dat dan maar eens.

> Nee, ik benoem feiten.

Je roddelt en beschuldigt maar raak. Al jaaaaaaren.
Met feiten heeft het allemaal niets te maken.
Je bent een moreel defecte roddeltante.

> Geticht? Beticht! Voor u: gesticht! (haha)

Hahaha, humor! :-)

En dan nu graag even het bewijs dat ik BriBri van sokpopperij heb
beticht.
Maar dat bewijs komt natuurlijk nooit, want dat is er niet.

> Ricardo is een goede vriend van me. Een Antilliaan. dat mocht niet.

Dat mag best.
Bewijs dan maar dat Ricardo bestaat, en dat hij zich per Cesna
verplaatst naar
het niet bestaande plaatsje Willemstad op Sint-Maarten, en dat hij
zijn bijdragen
aan de Open Lijst van DB.NL schreef vanaf de Antillen via de computer
van Hein
van Meeteren te Amsterdam omdat zijn Internetverbinding op de
Antillen zo traag
zou zijn. (???????????????????????)

> Inderdaad. Raadsvrouwe. Ze gaf  en geeft me raad en is een vrouw.
> Ze is niet "mijn" advocate.

O, nu toch weer niet?

> Wat een goed advies.

Graag gedaan tante.

> Welke advocate was dat? Weet ú dat?

Dergelijke gekkigheid verandert bij jou per minuut, dus ik heb geen
idee.
En jij ook niet, vrees ik.

> Ik heb vele woorden geuit.

Je zwamt en roddelt en beschuldigt inderdaad maar een eind raak.
Al jaaaaaaaaaaaaren.

Erik vdMb