Het wikipedia gedoe, was Re: 'Pols'

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Apr 27 00:30:14 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:

> Ja dat kan hij wel. Hein kan op de D66-lijst doorzeuren, Hein kan op
> zijn eigen website doorzeuren, Hein kan in allerlei Internetfora
> doorzeuren, Hein kan tegen een bevriende journalist doorzeuren, Hein
> kan aangifte doen (die vervolgens wordt geseponeerd), Hein kan met een
> klauwhamer rondzwaaien, Hein kan zich opnieuw per email met mijn
> seksuele leven bemoeien, kortom Hein kan nog steeds handelen en spreken.
het enige dat interessant is in uw bijdrage hierboven is dat u een
sexueel leven schijnt te hebben. Gefeliciteerd.

> Zoals gezegd: kwestie van een ander IP-nummer regelen (via een
> Internet-café bijvoorbeeld).
U schijnt ervarinfg te hebben. Hoeveel sokpoppen hanteert u?

> Omdat ene BriBri zich niet wist te gedragen en Hein als een sokpop van
> BriBri wordt beschouwd.
BriBri is een heldin: ze heeft internetproleten getrotseerd. Alle hulde
voor mijn heldin. En sokpoppen is úw afdeling.

> Maar dat Hein een sokpop is van BriBri heb ik nooit beweerd, en de
> blokkade lijkt me dan ook onrechtmatig.
Fijn dat u het meldt.

> Ik bemoei me al maanden niet met de hele affaire.
Ú niet, uw sokpoppen waarschijnlijk wel.

> Maar m'n beste man, *ik* ben niet geblokkeerd.
Nu niet, vaak wel. Elly, Waerth, noem maar op.
> Ergens moet er toch iets niet kloppen in je redenering.
Ergens ergens, ergens zijn besneeuwde toppen en schijnt een lentezon
(Vasalis).

> En smaad en laster dus ook niet, hoe graag je dat ook zou willen
> ontkennen.
Klacht indienen. Hophophop.