Steun gevraagd voor terreur op wikipedia

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Apr 25 02:09:42 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Hoe krijg je het voor elkaar? Je hebt je vriendin toch niet nodig om voor je
in de bres te springen tegen Muis? En dat met een nom de plu als bribri of
brabra. Dat ze een BH heeft wil ik zo ook wel geloven, en dat ze iets voor
je over heeft ook, maar en dat verzinsel, en jouw weloverwogen standpunt
tegenover het gescheld van Erik, dat maakt een en ander wel ongeloofwaardig.
Ik ga nu even op Wikepedia kijken.

Bribra heeft wel in zoverre gelijk, dat je bij een conflict, waar je
persoonlijk bij betrokken bent, nooit je eigen verdediging moet voeren.
Maar is zij dat?

Groet,

Tjerk