Steun gevraagd voor terreur op wikipedia

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Apr 24 14:59:40 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:
> Inderdaad, ik heb in Wikipedia een artikel over Hein van Meeteren
> geschreven.
Blij dat u dát toegeeft. En denkt u er maar eens over na of juist ú na
tien jaar gesteggel met uw onderwerp, om het mild uit te drukken, de
meest neutrale, onafhankelijke én onbevooroordeelde persoon bent om zo'n
artikel te schrijven. mijn mening weet u: dat bent u in het geheel niet.
> Ik heb mijn best gedaan er een objectief artikel van te maken.
Nee, dat hebt u niet. U hebt én een artikel geschreven over DB.NL dat
van verdraaiingen, suggesties en negatieve disbalansen aan elkaar hing.
Én u hebt tegfelijkertijd een artikel over mij geschreven, waarin
eveneens negatieve suggesties, verdraaiingen en meer en minder subtiele
beeldmanipulaties een negatief beeld van mijn moest opduiken. U hebt de
verdenking op u geladen dat het artikel niet schreef om bij te dragen
aan en evenwxchtige en geloofwaardige encyclopedie, maar om langs een
sluipweg uw gelijkje binnen te halen en uw rekeningetje met mij  te
vereffenen. Daarvan heb ik gezegd dat het schande was en is.
> Met die negatieve dingen was Hein het niet eens. Dat verbaast mij niet
> - Hein
> heeft bijvoorbeeld in het biografietje waarmee hij zich aan D66
> presenteerde
> op een gegeven moment zijn hele weinig verheffende verleden als DB.NL-
> bestuurder geschrapt.
dat is dus weer zo'n manipulatie. Ik heb uitstekend geacteerd als
bestuurder, en de KvK heeft me ermee gecomplimenteerd. In diverse
curricula komt het gewoon voort. Maar aangezien ú en de uwen bezig waren
mij publiekelijk te beschadigen ten tijde van mijn kandidatuur leek het
me verstandiger de db.nl erbuiten te laten. ook om de partij te
beschermen tegen het gedoe dat hier en op wikipedia plaatsgrijpt. De
negatieve en maligne suggestie die u hieraan geeft tekent u.
Veel blabla om redenen van tijdgebrek overgeslagen

> Technisch gezien houdt dit een blokkade van het IP-nummer in.
Nee, ik ben door moderator Oscar permanent geblokkeerd omdat hij door u
is wijs gemaakt dat BriBri een sokpop is. De zaak is bij de
arbitragecommisie wikipedia, dus ik zwijg erover zolang de zaak speelt.
Hein