bio ethanol

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Apr 22 11:12:37 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:

> Nee. Mijn vraag betreft de ethiek van Hein van Meeteren.
Aha, we gaan weer eens lekker op de man hakken. We zijn weer thuis.

> Ik vind het een beetje goedkoop om enerzijds te pleiten voor prudent
> gebruik,
> en anderzijds rond te toeren in een bio-ethanol verstokend voertuig.
Het is nog veel goedkoper om dit soort belachelijke ad hominem
argumenten te gebruiken als het gaat om een structurele, inhoudelijke
discussie. U diskwalificeert zich hierdoor keer op keer als een prudente
en respectvole discussiant en laat u kennen als een goedkoop jaloers
mannetje dat wraak wil nemen op iemand die hem een paar keer de oren
heeft gewassen.
> Een vakantiereisje is toch geen prudent gebruik?
Man oh man, wat een mallotigheid. Dat prudente gebruik heeft te maken
met de miljarden dollar businees ban de agro indsutrie, niet met een
Daihatsuutje met flex-motor dat een paar honderd kilometer prudent
rijdend langs een palmenkust pruttelt. Ik begrijp wel dat u élke
uitspraak die ik doe wil terugbrengen, uiteindelijk, op uw frustratie
t.a.v. een discussielijst waar vanag bent gemieterd wegens wangedrag,
maar dit is toch wel weer een van de meest lachwekkende pogingen.

> Bovendien is inmiddels wel duidelijk dacht ik, dat de redenering waarmee
> je een en ander voor jezelf hebt trachten recht te breien - namelijk
> dat jouw
> verbruik van bio-ethanol ten goede komt aan de arme plaatselijke
> bevolking -
> niet klopt.
Bemoei je met je eigen zaken. Ik heb niets trachten recht te breien. Ik
vind ethanol en bio-diesel (veel verkocht in Spanje) een uiytskende
manier iom fossiele brandstoffen te vervangen. En iedereen mag van mij
met vakantie gaan, waarheen hij wil. Daar hebben we geen DDR-mannteje
voor nodig die gaat spieden of alles wel ordentelijk verloopt. Ga eens
iets nuttigs doen in uw leven.
> De Braziliaanse agro-industrie wordt er beter van, niet de keuterboertjes.
Dat zei ik ja, geen open deuren alsjeblieft.

> Moet ik hieruit opmaken dat ik in jouw ogen niet mijn eigen centjes
> verdien?
Interesseert me echt geen reet. Ik heb alleen geen zin in  kleine
burgermannetjes als u die me achterna zitten omdat ik  in hun jaloerse
haat en nijd oproep. Ga uw vriendin vervelen, niet mij. En geef eens
eindelijk die links naar die rapportage over uw psychiatrische verleden.
U vond het toch zo leuk als stalker in *mijn* verleden te duiken, wel,
geef eens een blikje in de uwe. Hier met die link.