(Minister Predikant) Balkenende over 'God in Nederland'

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Sat Apr 21 09:19:38 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Toen (een jaar geleden ongeveer) was er een meerderheid tegen een bedenktijd
voor de overtijdbehandeling. We moeten nu afwachten hoe de PvdA-fractie zich
durft op te stellen, maar ook de SP is een 'dark number' - vaak nogal
betuttelend. En zelfs als de PvdA hier een goed standpunt inneemt zijn we er
nog niet, want PvdA, D66, VVD en Groenlinks hebben samen geen meerderheid.
Dan hangt het af van Wilders en Thieme.
Wat een land.

Op 20-04-07 heeft Henk op xp <HmjE at home.nl> het volgende geschreven: