Pas op voor gelovigen en hooligans

John Wijsmuller j.wijsmuller at PLANET.NL
Fri Apr 20 20:24:26 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Deze primitieve reflex treedt altijd op als het slecht gaat met een
bevolkingsgroep, die "achterblijft" en gaat gepaard  met
minderwaardigheidsgevoelens, die worden gecompenseerd door
superioriteitswaan en moordlust.

Hoe deze waanzinnige reflex moet worden doorbroken is mij nog niet
duidelijk.

Groeten, John Wijsmuller