Beweringen Paaseiland-site D66 blijken *verzonnen*

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Apr 19 23:42:20 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk op xp schreef:

> En ik trok even een paaseiland en de Wadden bij elkaar en maakte een
> vergelijk tussen vernietiging van biodiversiteit en overbelasting van het
> ecosysteem.
>
> En dan valt zo'n metafoor meteen ik door de mand. Zeker als de keuze
> dan valt op (vermeende) economie.
Inmiddels heeft onderzoek in Friesland aangetoond dat de bodem ter
plekke veel sneller inzakt dan de gas -en waddenboorders ons wilden doen
geloven. Wederom zijn wij erin gestonken en heeft Het Kapitaal het
gewonnen van Onze Gezonde Verstand. En Boris is een aardige man, dat is
ie, maar heeft zich wel laten naaien door van Dieren en vrinden.