Bestuurderspartij?

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Apr 19 02:29:01 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Als je op politici het gelijkheidsbeginsel wil toepassen, moet je ook de
ontslagbescherming en rechtszekerheid meenemen. Bert is na zijn
geruchtmakend interview in de Volkskrant, hoe prettig en goed ook om te
lezen, volstrekt kansloos op de arbeidsmarkt of in het politieke
bestuurscircuit.

Groet,

Tjerk

Die 8 jaar inkomen en pensioenopbouw heeft ingeleverd als raadslid, maar die
dat daarvoor dan ook niet deed