Bestuurderspartij?

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Tue Apr 17 11:08:01 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Even ter aanvulling en correctie. Ik ben bestuursvoorzitter van Miramedia,
een organisatie ter bevordering van diversiteit in de media. Erg leuk en
belangrijk, maar het is vrijwilligerswerk, ik verdien er geen cent mee en
wil dan ook niet in het rijtje 'burgemeesters cum annexis' worden genoemd.
Ik kies er juist voor om dat niet te willen onder het motto: als het echt
nodig is, doe ik dat later nog wel eens.
Laat overigens onverlet dat dit niets nieuws is, er is in de partij altijd
al een bestuurlijke kolom geweest en een meer politieke kolom. Politiek
vinden we leuk, maar velen lopen pas echt warm als het over bestuurlijke
vernieuwing, andere overheid, onroerend-zaakbelasting of interregionale
samenwerkingsverbanden gaat.
Groeten,
Bert.

Op 17-04-07 heeft Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl> het volgende