Partij voor de Dieren wacht op terugkeer van Jezus

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Thu Apr 12 10:03:04 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

w.t. jouwstra schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Mark,
>
>  Wat dacht je van deze verrassing:
>
>  -Pechtold is democratischer dan verwacht

*The proof* of the *pudding* is in the eating!!

Eh, ´verwacht´?  Welke verwachting, door wie,  etc ?

Het D66 stemvee? Guttegut, wat zullen die blij zijn !!

In het debat met Wilders vond ik hem niet democratisch.
Wat perversiteiten tov. de (buitenlandse*)vrouw van Wilders,
en dat in de TK kan ik niet democratisch noemen.

En hoezo `democratischer´ ?  Waar slaat dat nou
in godsnaam op?

Nee hoor, het was eerder een tsunami aan ondemocratisch handelen.
Projecties, kortom.

Jezus had het tenminste nog over de liefde en was daarin consistent !!

Henk Elegeert

(buitenlandse*) Kortom: Je mag wel discrimineren, zolang ze maar van
elders komt en met een Wilders getrouwd is, en de discriminerende partij
D66 heet?
Errrig verrassend, dat wel weer !!