De EU weer

Sat Apr 7 17:55:58 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Toe maar, laat de brugers maar leuteren...

Ik ben zelf zeer blij met de EU daar die NL vaak corrigeert,
maar dat wil niet zeggen dat het niet beter en begrijpelijker kan...

De regeringen kunnen bijvoorbeeld bij verdrag gelijke rechten temperen,
zoals Wim Kok succesvol deed in Maastricht tegen gelijke
pensioenbeloning.

Burgers zouden zeer gebaat zijn bij een Europa van de burgers i.p.v.
regeringen, wat wel meer directe Europese democratie vereist.

Fritz van Rikxoort