Een 'Verloren slag' voor D66 ?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Apr 3 08:40:12 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, je thematische wegwijzer voor een herstel van D66 lijkt me wel een
aardig begin. Maar kun je puntsgewijs zeggen wat je kritiek op de
'sociaal-liberalen' is? Er moet immers een contrapunt zijn met de huidige
verhoudingen. Misschien is het dan zinvol om het optreden van Pechtold
buiten beschouwing te laten?
hv,u
-----