Aanval op Sophie

Sun Apr 1 15:23:16 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Andre van Wanrooij <a.v.wanrooij at D66.NL>,
>Je moest je schamen een zo hard werkende vrouw op deze manier te beschimpen!

 Ik beschimp niets en niemand. Ik kijk naar wat er aan de hand is. Van de
 week heb ik trouwens iets aardigs over haar gezegd...

 Wat is poog, is te zoeken naar en in de echte bronnen. Natuurlijk kunnen
 de bronnen iets missen, ik kan een bron missen of ik kan iets in een bron
 missen dat er wel staat. Van de week keek ik naar de bronnen - nog voordat
 het allemaal compleet uit de klauwen liep.

 Daardoor zagen we hier op 1 dag zowel de feiten als het ontstaan van een
 mythe. Beetje een AHA-scenario binnen 1 etmaal. Eigenlijk bleek alles
 verzonnen - de media regeerde daarop met doodzwijgen, D66 reagreerde met
 doodzwijgen (sterker nog: de betrokkenen zelf verzwegen het). Maar er
 liggen nu wel Kamervragen en er zou iets raars in het Europarlement
 gebeurd zijn (dat kan natuurlijk deel van de mythe zijn, dat weet ik ook
 niet).
 Er is weer eens onnodig schade aangericht terwijl het allemaal nergens
 over ging (wat hebben wij met de Polen te maken; wat hebben D66'ers met
 het COC te maken ?).

 Ik had een beetje de mazzel dat ik precies op het goede moment ging kijken
 naar het hoe en wat... okee, dat is wel zo. En dat er eindelijk eens tegen-
 gas uit de homowereld zelf kwam - toegegeven: opnieuw mazzel.

>In ieder geval heeft D66 met zulke "vrienden" eigenlijk geen "vijanden"
>meer nodig.

 Als mensen zomaar dingen verzinnen, dan kan zich dat wreken. Beetje raar
 om de boodschapper dat te verwijten. Men moet eens ophouden met D66 aan
 al die oneigenlijke dingen op te offeren - dan gaan de critici daarvan ook
 niet kijken wat er allemaal aan de hand is...

 't Zou me een lief ding waard zijn als we nu eindelijk eens van dat homo-
 gedoe, van dat pseudo-atheistische humanisme met al die maffe filosofen
 verschoond blijven...

 Aan mij zal het niet liggen.