Hetze?

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Sat Sep 30 18:02:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Overigens - klein detail, maar toch - klopt het niet als me zegt dat 'de
Turken' een massaslachting onder de Armenen aanrichtten. Dat waren nl de
Koerden. Die werden door de Turken uitgerust met wapens en trokken naar het
noorden en richtten de genocide aan, in de hoop dat het Ottomaanse rijk de
toezeggingen over vergaande onafhankelijkheid voor Koerden gestand zouden
doen.

Uiteraard werd die hoop, nadat de Koerden het vuile werk voor de Turken
hadden opgeknapt, verbrijzeld onder de hak van de Ottomaanse laars.