D66-kandidatenlijst Tweede Kamer

Sat Sep 30 11:19:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0609&X=&L=d66&P=R48079
>Ham, van der Boris                   55       70937               2623
>Bakker, Bert                         30       66827               2465
>Telleman, Ageeth                     14       64792               2383
>Ollongren, Kajsa                      2       62332               2333
>Koser Kaya, Fatma                    61       59316               2511

 Ik neem aan dat de Jonge Democraten Boris-II geplugd hebben ? (Hopelijk
 leidt dit niet opnieuw tot 4 jaar Nobelprijzen). Zelf heb ik niet op
 Boris-II gestemd maar ik kan wel leven met dit lijstje.

 In elk geval staan Telleman en Ollongren op een onverkiesbaar plaats.
 Da's een pak van m'n hart...   :-)