Listserv verstopt?

Mon Sep 25 23:37:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>,
>papagena:/users/henk 525% telnet 127.0.0.1
>Trying 127.0.0.1...
>telnet: connect to address 127.0.0.1: Connection refused
>Ah, gelukkig, niks aan de hand. Telnet is een onverantwoorde methode
>uit de oude doos :-)

 Zelf (ik heb verschillende accounts op m'n linux-machine) gebruik ik...
>ssh -l (met dan huppeldepup erachter).
 ...om naar een andere account over te springen. Maar pingen moet toch wel
 lukken ?

>Bij mij niet hoor. Alleen bij mensen die veroordeeld zijn tot de
>'mxstream-methodes'.
>Hoe dan ook, dit doet er allemaal niet toe. En wat je poogde te zeggen
>was vast al bekend bij Linuxgebruiker Bart.

 Ja, jij weet het allemaal beter dan ik... maar bij jou werkt 't niet en
 bij mij weer wel...   :-)

 Ik ben geen linux-expert, hoor. Ik weet alleen wat ik doen moet om m'n
 rekenprogramma's te laten draaien. Iets installeren lukt soms ook nog
 wel.

>Henk (heeft net 15 nummers op het stembiljet ingevuld, waaronder

 Toevallig, ik ook. Dankzij de geliberaliseerde posterijen moest ik 10
 postzegels kopen om 1 stemformulier te verzenden. 1 postzegel kopen kan
 tegenwoordig niet meer... :-(

 Bart Meerdink <bm_web at KPNPLANET.NL>,
>Ik heb eerder al een mailtje naar listserv-helpdesk at nic.surfnet.nl
>gestuurd hierover (geen idee of ik daarmee aan het juiste adres ben).

 De listserver wordt beheerd door Hans-Ulrich Giese <u001212 at nic.SURFnet.nl>.