Toespraak Pechtold

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Sep 24 03:44:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink wrote:

> Godverdomme Hein, we moéten het allen weten.

Inderdaad, het is CRUCIALE informatie.

> Nu!

Hoe eerder hoe beter. Want het zinkend schip kan alleen gered worden als
je weet welke gire rotsstreken de scheepsleiding heeft uitegevreten,
voordat die verdomde ijsrots werd geraakt, en nadat het schip was komen
stil te liggen.

> Dit kan echt geen verder uitstel meer verdragen.

Inderdaad. Fijn dat je zo open staat voor de boodschap, ik ken je weer
als open, actiebereide, wakkere medestrijder Marrin. Ik ruim een
plaatsje voor je in in het Voor;opig Comité.

> Noem ons de Man en het Paard. Noem ons Alle Gore Details.

Dat gebeurt allemaal op het Speciale Ondergangscongres op 13 november
a.s. in Beesterzwaag (Café Het Emmertje)

> Heeft je campagneleider/woordvoerder/ofhoeheetzoietsookalweer reeds de
> relevante media ingelicht? Zo nee, waarom niet?

We hebben contact met de AIVD die ons aanraadde de zaak nog even onder
de pet te houden.

> Ik zie de chocoladeletters reeds voor mij: "Zinkend Schip Partij
> Dwarsboomt Redder Des Vaderlands! Vilein Complot Nekt Enige Ware
> Liberaal Democraat!!!!!"

Koppen maken is aan vak apart, maar na enige verder oefenen word JIJ
voor ons strijdorgaan onze revolutionaire koppenproducent

> met vriendelijke groeten,

Dank je, companero.