Toespraak Pechtold

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Sep 22 19:46:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> Ik begrijp je frustratie Hein, maar beter ten halve gekeerd, dan ten
> heele gedwaald, of niet?

Sorry hoor, ik vind het laag bij de gronds van Hein om te claimen dat
Pechtold zich baseert op Heins programma, wat een zelfoverschatting zou
ik zeggen, ik zie daar geen enkele aanwijzing voor, en voordat op zo'n
Hein de woorden 'Vies en Vunzig' bezigt mag hij

a) aantonen dat Pechtold zaken van hem heeft overgenomen, en

b) dat was Pechtold zegt niet gewoon in het verlengde ligt van zijn
eigen ideeën en de D66-ideeën waar hijzelf ook uit geput heeft.

En als je doelt op het woordje 'leiderschap', in betrekking op Bos en
Balkenende is dat totaal iets anders dan als je het over de partij D66
hebt. Wat jij in relatie daarover schrijft dekt ongeveer 0% met wat
Pechtold aansnijdt.

Nee Hein, zo gaan we bij D66 niet met elkaar om.

Bart